Thursday, June 18, 2009

Main bowling...

Hari tu masa g KL...aku ada kol member lama UPM dulu...nama dia Jeri...aku panggil dia Jeri Koya Warok...atas sebab2 tertentu la aku panggil dia gitu...dia skarang ni Polis jgk...hai ramai jugak kawan aku yang jadi polis ni...boleh la tumpang2 time ade hal...hehehe

Dia ajak aku main bowling kat Mines...lama gile dah aku tak pegang benda alah tu...tapi dah dia ajak...aku folo je la...tapi skill lama still power lagi...tapi aku memang penat gile malam tu...dah sehari suntuk round KL bawak anak2 aku jalan2 naik LRT...seronot jgk tengok bebudak naik benda tu....ye la...tak pernah naik katakan...

Lepas main bowling...kita orang g makan2 plak...dekat Maulana Desa Serdang...lama tak makan kedai mamak ni...kira ok la...boleh lagi la nak telan....lepas tu borak punya borak...jeri kata dia buat loan ASB sebab nak simpan untuk jangka panjang...aku pun ape lagi...terus balun la...n rupa2nya dia masih kabur dengan apa itu ASB n dia ingat ASB ni melabur dalam Maybank Islamic je...kesian ko jeri....dok KL pun tak tau jugak...ingat orang kampung je tak tau benda ni...tapi takpe la....maklumat dia tak dapat lagi...n harap2 lepas aku cerita ngan dia tu...dia boleh paham...jangan ko buat2 tak paham sudah la jeri....

Tapi...aku hepi sekarang ni...sebab makin ramai dah aku jumpa balik geng2 lama masa ngaji dulu...lama jugak ni putus hubungan ni....harap2 kitaorang akan tetap berhubung sampai bila2...wassalam

0 comments: