Monday, May 11, 2009

1st Client Maarif

Tadi aku g sekolah kawan aku...shamsul maarif...dia ostat situ...n dia ni jugak bakal jadi downline aku pas ni...tapi kalu pass exam la..dia ajak aku ni pun sebab dia nak suruh aku jumpa sorang prospek dia...cikgu kat skolah dia tu...nama Kak G @ cikgu G...dia kata cikgu ni banyak menyimpan kat ASB...jadi dia tak konpiden sangat la nak present pasal Public Mutual ni kat cikgu tu...
pukul 1.15 tghari...aku sampai n terus je present kat cikgu G ni...rupe2nye dia banyak jugak tau pasal UT ni...dia dah stadi dah sebelum nak melabur...bagus la macam ni...nak dipendekkan cerita...dia kata dia dah melabur...tapi dengan PB series...iaitu melalui direct Public Bank...bukan ngan Public Mutual...sebab dia dok cari consultant PMutual tapi tak jumpa...agen yang adik dia masuk dulu pun dah pindah tah kemana dah...tu yang dia direct ke bank tu...hullaa

nati lain kali aku sambung...awek gua dah balik la...biasala...drebar bini..waccaa!!

0 comments: