Monday, May 18, 2009

Sakit mata plak arini...

Pagi takdi...aku bangun tido nak semayang subuh....rasa berat plak mate nih...senok semacam je rase...n ada sedikit najis mate kat birai-birainye...ayya...aku sakit mate ke ni??!!! takpe ah...semayang dulu...

Sudah semayang...gi try tilik di cermin ajaib di rumahku syurgaku tu...ayya...merahnye mak ngah mate aku...aduss...konpen aku sakit mate dah ni...so aku angadu la ko ayang ku yang tersayang...abang sakit mate ni yang....terus dia sengih n kata "ubat kalu sakit mata ni...lepas kencing...air basuh kencing yang masih melekat ko tangan tu...gosok perlahan-lahan di mata yang sakit tu...jjadi...ayang biasa buat"...ayya...macam tak logik plak aku rase...tapi takpe lah...takkan bini aku pun nak tipu aku....try je la...

Dalam kul spuloh....aku tolok gi keje...aku ada bukak kaunter ngan member di kerteh port hari ni...dengan mate merah aku bawak keto...perit jugak kena sinaran mentari ko mato otroman aku nih...tapi nak buat guano...janji dah ngan saing...sian plak kalu dia dok sorang...

Sampai petang ni....dah berapa kali dah aku buat seperti yang disuruh....tapi takdok kesan pun...makin merah ada la...betul ke ni yang...ke abang kena tipu ni?? tok baik tipu tok laki ni....tuhan marah..

0 comments: