Tuesday, May 12, 2009

Jenson "ayang" Button

Ni nak cerita satu cerita panas ni...Malaysia takkan kempunan nak cari pelumba F1 yang terer dah lepas ni...sebab ayang aku dah pandai bawak keta sendiri...walaupun lesen dia dah berkulat dalam purse dia tuh...tapi takpe...moral support mesti bagi...

Nak dijadikan cerita...petang tadi aku memang penat gilorious...baru balik dari KT...so apelagi...semayesmaye terus landing tido...dalam pukul 3.30 la...petang nak pegi amik anak plak kat ngasuh...tapi aku penaat gile ni...ayang aku dah bising suruh bangun nak amik anak ni...aku buat tak tau je...aku kata penat nih...gi la amik sendiri...pulas la keto tu...bukan jauh pun...jalan plak jalan kampong je...aku sound dia..

Puas dia ajok aku buat tak tau...dia dengan muncung yang boleh disimpul-simpul terus amik kunci keto n pegi...tapi aku cuak jgk...anak-anak dalam keto ni sikik lagi nih...boleh ke...tapi takpe...tawakkal...niat nak ajar ayang aku supaya tak manje sesangat la...tapi time dia nak kuar tu...aku intai la jugak...kirimkan bismillah...

lebih kurang saploh minit...ada bunyi keto masuk....alhamdulillah...berjaya jugak ayang aku bawak balik anak2 aku dari tempat ngasuh yang jaraknya lebih kurang 300 meter dari rumah aku...di ulang...300 meter ( tiga ratus meter shj) dari rumah aku...hehehe

sampai sampai je terus sengih semewek...bangga la tu...n aku pun tumpang gembira...sebab ini kali pertama aku tak jadi drebar dia selama kami kawen dah nak masuk AMPAT taun ni...hehehe

cayalah yang...

1 comments:

ummisofea... said...

saje jer ayang xnak tunjuk terer..heheh..nanti kang dok dang ler abg nak gi memana...asyik ayg ilang je kang..haa..susah plak kang